Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Fotófal bérlés, photo booth

2018.05.15

A fotófal bérlés fotoboothot 17.00 és 20.00 között lefoglaltuk. A felállításnak 16.30-kor kellett lennie. A fotobooth nem érkezett csak délután 5.30 után, és a fotobooth technikai kérdésekkel jár, és csak hat óra után működött. A vendégeim nem tudták felhasználni a fotoboothot, csak hat óra után. Ez egy óra késéssel.
2) Állandó hiba: Elveszítettem számomra, hogy hányszor mentem a fotoboothba, amikor a menyasszonynak fotókat készíttetek, hogy a kísérő mondja meg, hogy jöjjek vissza, mert volt probléma a kamerával. Mivel a fényképezőgép félidőben működött, számos vendégünk (köztük mindkét szüleink, nagynénjük és nagybátyjaim, valamint számos férjem barátai nem tudtak fényképet készíteni). A szerződés kifejezetten azt mondta, hogy a fotoboothot 3 órán keresztül használnánk. A vendégeim azt mondták, hogy 3 vagy 4 próbálkozás után fotózni hagytak. Szerencsénk volt, ha szombaton egy teljes órát működtet. És a kísérő még mindig tele volt, és elhagyta 8-kor, és még csak nem is ajánlott későn maradni, annak ellenére, hogy késő van, és problémái vannak a felszereléssel.
3) Clueless kísérő: Nem is ismerem a nevét, mert soha nem mutatkozott be a férjemmel vagy velem. Nagyon szakadékosnak és tapasztalatlannak tűnt.
4) A képek minősége: A felvételek fele vagy nagyon sötét vagy elmosódott. Legfeljebb 10 elfogadható fotót kaptunk, és 80 emberünk volt az esküvőn.
5) A kellékek nagyon olcsóak és rossz minőségűek voltak. A szerződés és az ajánlat említett kellékek is. Kyle néhány nappal az esküvőnkkel lépett kapcsolatba velem, hogy átmegy a részletekre. Nem tudta megmondani, hogy mi a kellék, de figyelmeztetett, hogy nem lehet túl sok, és azt javasolta, hogy vásároljak. Ez nevetséges, hogy néhány nappal az esküvő előtt szólítson nekem, hogy a kellékek elégtelennek bizonyulhatnak vagy nem elegendőek (a szerződés megkötése ellenére, hogy a kellékeket megadják), majd nem tudják megmagyarázni, hogy valójában milyen kellékeket nyújtanak. Hogyan kell megvásárolni kell a kellékeket, amikor nem is tudom, hogy mit nyújtanak?
6) Nem igazán fotobooth. Arra számítottam, hogy valódi fotobooth, és mi szállított egy háttér és egy hibás kamera. Jó lenne, ha ezt a foglaláskor tájékoztattuk volna.

Trash, Garbage, szakszerűtlen. A rendezvényem két hetet vett előre. Nem tisztelték meg a csoportot, amit megvettem (nem a finom nyomtatásban azt mondták, hogy a szilveszteri ünnep) fizetett egy extra 200 dollárt, mert 3 órájuk volt .. a megvásárolt csomag két óra volt. A Szilveszter napján még soha nem hallottam az asszisztensről, amelyet fel kellett volna mutatni, nem pedig bocsánatkérésnek, mert nem jelent meg, és nem is küld e-mailt arról, hogy képtelenek rá.

Megkérdeztem foglalás közben, hogy ez kellemetlen lesz bárkinek a Szilveszter miatt, és hazudtak, és azt mondták: "Nem uram, nem mindenkit"

Ez a vállalat a szemetet nem használja őket egyáltalán, nem is megy a honlapon

Bárcsak tudnám adni ezt a helyet negatív csillagok! Soha nem jelentek meg! Találtam őket a Grouponon keresztül, de közvetlenül a bátyám elkötelezettségére költöztem, és soha nem jelentek meg, soha nem adtak okot, és soha nem adtak nekünk visszatérítést (szerencsére hitelkártyát használtunk és vitathatnánk). Amikor eredetileg lefoglaltuk, elküldtük a szükséges korlátolt felelősségbiztosítást, és az összes papírmunkát és egy alkalmazottat egy héttel az esemény előtt kellett felhívni. Mivel sosem hívták, kinyújtottam őket, és kiderült, mert telefonszámuk megváltozott. Amikor e-mailben értesítettem, visszahívtak, és azt mondták: "a számuk megváltozott." Ez nyilvánvalóan hazugság volt, és csalás, mert az esemény napján soha nem jelentek meg, nem vették fel a telefont, és még nem szóltak hozzá velünk újra magyarázattal. Abban az esetben, ha nem volt világos, NE KÖNYV VAGYAN!